Το Facebook είναι στην ζωή μας όλο και πιο έντονα κάθε χρόνο, μας ενημερώνει για τα νέα, για την ασφάλεια φίλων και γωστών μας μετά από δυσάρεστα γεγονότα, βοηθάει να βρούμε νέους πελάτες, νέες αγορές και συνεχώς παρουσιάζει νέες δυνατότητες για να βοηθήσει κάποιον αρχάριο digital marketer να πετύχει τους στόχους του.

Όλες οι επιχειρήσεις, συμπεριλαμβάνοντας τα social sites , γυρίζουν γύρω από μια φράση – user engagement, δηλαδή πως θα κάνουμε το χρήστη ενεργό και να ασχοληθεί με αυτό που προσφέρουμε. To marketing είναι ξεκάθαρο πως στον κλάδο του εμπορίου αγαθών βασίζεται στο να δημιουργήσουμε μια σχέση με τον πελάτη και ο καλύτερος τρόπος για αυτό είναι μέσα από την δημιουργία περιεχομένου που μπορεί να του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Το μόνο που χρειάζεστε λοιπόν για να πετύχετε στο Facebook Marketing είναι ο χρόνος που θα αφιερώσετε να διαβάσετε αυτόν τον οδηγό.

Φροντίστε να κάνετε τα παρακάτω και να είστε σίγουροι πως η Facebook Page σας θα ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

  • Αρχικά βεβαιωθείτε πως δημιουργήσατε Facebook Page κι όχι προσωπικό προφίλ. Ο κόσμος είναι πιο εύκολο να κάνει like ώστε να σας ακολουθήσει παρά να σας στείλει αίτημα φιλίας.
  • Συμπληρώστε όλες τις ερωτήσεις και το υλικό (φωτογραφίες προφίλ, page cover) που ζητά το facebook δεν ξέρετε ποτέ ποιο μπορεί να είναι το στοιχείο που θα αναζητήσει κάποιος και εμφανιστεί η επιχείρηση σας.
  • Ανανεώστε τις πληροφορίες σας και κάνετε συχνά αναρτήσεις. Η facebook σελίδα σας πολλές φορές μπορεί να είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν σας αναζητήσει. Σκεφτείτε πόσο άσχημο μπορεί να φανεί αν η τελευταία σας ανάρτηση είναι από την πρωτοχρονιά του 2012.
  • Μην πάτε κατευθείαν σε επαγγελματίες, το facebook έχει κάνει πολύ απλή και κατανοητή την διαδικασία προώθησης της επιχείρισης σας. Θέλετε να δουν το τελευταίο σας άρθρο γυναίκες που μένουν στην Αθήνα και τους αρέσει η Ιταλική κουζίνα; Είναι λίγα κλικ μακριά.
  • Κάθε ανάρτηση πρέπει να έχει αξία. Αν το κάνετε απλά για να το κάνετε τότε το engagement με τους χρήστες θα είναι ανύπαρκτο. Οπότε πριν κάνετε μια ανάρτηση ρωτήστε τον εαυτό σας “Τι θα κερδίσουν οι πελάτες μου από αυτό που ανέβασα;” ή “Θα με ενδιέφερε να έβλεπα κάτι τέτοιο στο News Feed μου;”.
  • Εξαιρετικές αναρτήσεις, ειδικά για επιχειρήσεις εστίασης και τουρισμού είναι αυτές που έχουν όμορφες και έντονες εικόνες – τον χώρο σας, ένα δημιουργικό πιάτο, εικόνες από το προσωπικό ή μια εκδήλωση που έγινε στο χώρο σας. Η αγορά της εστίασης είναι βασισμένη στο οπτικό αποτέλεσμα και είναι πολύ σημαντικό να το εκμεταλλευτείτε.
  • Μια άλλη μέθοδος για να δημιουργήσετε engagement είναι να δημιουργήσετε ένα διάλογο με τους χρήστες του Facebook. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε είναι ζητώντας την γνώμη τους (π.χ Ποιο το αγαπημένο πιάτο σας από το μενού μας;). Είναι σημαντικό να ξέρετε ότι το Facebook ανταμείβει με τον αλγόριθμο του τις σελίδες που οι χρήστες περνούν περισσότερο χρόνο εμφανίζοντας τις πιο συχνά.

 

Αν ακολουθήσετε τα παραπάνω να είστε σίγουροι ότι η σελίδα σας θα είναι εργαλείο που πραγματικά θα βοηθάει την επιχείρηση σας.